At få en god idé

Jeg var ved at blive lidt irriteret over, at jeg ikke rigtig har noget at lave i aften. Jeg får nogle gange sådan en følelse af tomhed indeni, når jeg for eksempel har set en fantastisk inspirerende film (som Sex and the City i går) og alligevel ikke føler, at jeg kan bruge den inspiration til noget. Men så var det, at min fantastisk logiske intelligens slog til og lagde to og to sammen:
Hundredevis af nye modeindtryk + masser af tid = grundig garderobeopryning! Bare gå og pusle med det, prøve ting på, som man aldrig har sat sammen før.
Dertil kommer en kande grøn the, som led i mit forsøg på en sundere livsstil - indtil videre har jeg i dagevis følt mig slap, fordi jeg har skåret gevaldigt ned på kaffen - og Never Been Kissed på Tv3. Alternativt en masse afsnit af Sex and the City. Helst begge dele.
En slags lookbook over, hvordan jeg gerne vil have min garderobe til at se ud lige nu, kunne bestå af disse outfits:

Desuden har jeg et billede for mit indre blik fra sidste måneds Costume, hvor Carrie går hen ad gaden i boyfriend jeans, oversized cardigan, ditto clutch og høje støvletter - perfektion! Sådan vil jeg se ud hele efteråret!
Billeder: Everybody Is Ugly, Flest Skor Vinner og Burberry Prorsum resort 2008 på Style.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0