Cut 'n' colour

Bare uden colour. Ja altså, jeg skal klippes... Det er så skøønt! Når man har halvlangt hår og semi-pandehår, så går det virkelig ikke at der går hele fire måneder mellem klipningerne. Men det er efterhånden, hvad der er gået siden jeg sidst sad i frisørstolen. Det skyldes hovedsageligt dårlig økonomi. For jeg er øm omkring mit hår, så jeg går som regel til den samme frisør, og det koster jo 425 kroner. Men nu har min søde mor tilbudt mig at betale for en klipning. Hun ved at jeg ikke har det så godt, og hun ved også, hvordan hun kan muntre mig lidt op igen. Heldigvis. I samme omgang skal jeg prøve at inde en kjole til en 50 års-fødselsdag på lørdag. Jeg prøvede en super sød én i H&M i weekenden, men den er måske lige tanden for "pæn". Den minder lidt om ready to wear-delen af sidste torsdags udfordring i Project Runway - hvis der var nogen, der så det. Jeg selv var fuldstændig målløs! Den store avantgarde-kreation i pudderrosa flæser... Oh. My. God. Det var virkelig "heaven", som Michael Kors sagde. Men altså, H&M-kjolen ligner sættet til højre på billedet, bare med sort underdel, bindebånd i taljen og små pufærmer. Det er især sidstnævnte der gør, at jeg ikke helt ved om den bliver for sød. Vi får se.
Billede: Bravo TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0