Ice, ice, baby

Filmen var fantastisk!! Jeg sidder med så megen ny inspiration, at jeg ikke har lyst til at gå i seng endnu... jeg vil bare tage et nyt outfit på og gå ud og shoppe.
Forresten, så endte det med at blive de nye sko, jeg tog på - og hvor fik jeg mange komplimenter! Det er jo skønt - når man som jeg er lidt tilbageholdende med hensyn til at føre mode ud i det virkelige liv - at opdage, at det faktisk bliver godt modtaget... om man så må sige. Til skoene havde jeg strømpebukser og en grå kjole på, og så en stor ring. Ikke noget hokus pokus egentlig.
Men det bedste ved filmen (og serien i øvrigt) er nu, at man bliver så opmuntret til at være stærk og selvsikker. Og til at gøre lidt ekstra ud af sine "hjemme-outfits". Hvorfor tager man for eksempel ikke lidt oftere en perlekæde på til en grå t-shirt og et par pyjamasbukser? Det vil jeg gøre med det samme! Lægger et billede op af aftenens outfit i morgen. Godnat!

Nå ja, overskriften skyldes, at jeg kom hjem, lidt småfuld og træt, og spiste en is (det, der i gamle dage hed en københavnerstang), mens jeg læste modeblogs. . Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg gør det! Jeg føler mig helt ædru nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0