Job-sagaen

Nu skal jeg altså i gang med at finde job. Det er bare alt for svært, når det er så godt vejr udenfor, den ene dag tager ligesom bare den anden. Men... jeg har jo også haft det lidt svært med alting i flere måneder. Og så er det altså meget svært at komme i gang igen. For dem, der skulle undre sig, så har jeg haft store selvværdsproblemer. Så meget at jeg til sidst blev nærmest bange for at gå udenfor en dør, fordi jeg hele tiden følte, at jeg skulle leve op til en hel masse. Jeg gik i baglås. Og selvom jeg har det hundrede gange bedre nu, så er det svært at gå i gang med at arbejde, når det var arbejde, der fik bægeret til at flyde over dengang. Jeg har altid været helt vildt nervøs, når jeg skulle arbejde; sovet dårligt om natten og ikke kunnet spise morgenmad. Jeg kan ikke sige præcis hvorfor. Jeg havde bare sådan en følelse af angst indeni. For at noget skulle gå galt.
Men når jeg nu har det så meget bedre, så må jeg vel også stole på, at jeg kan klare et deltidsjob. Min kæreste foreslog H&M, fordi jeg alligevel shopper så meget dér, at jeg altid kender sortimentet ud og ind. Det giver meget god mening. Så måske vil jeg tage ind og aflevere nogle ansøgninger senere.
Nu vil jeg indtil videre gå i bad og få ryddet op. Svar endelig på indlægget nedenfor!

Kommentarer
Postat av: signe

Hej Anne,



Jeg kender både personligt og i min familie meget til det du skriver. Det skal åbenbart ikke altid være nemt at være til. Men jeg vil gerne sige til dig, at med din interesse og kendskab til tøj og mode, ville jeg elske at blive betjent af dig i en tøjbutik. Der er så mange der bare er der, for at tjene nogle penge, og er ligeglade med hvad de sælger. Så en som dig, ville jo være en stor gevinst for butikkens ledelse.



Jeg tror nu, at jobbet i en H&M er ret hårdt, der er meget "robot-abejde", så måske kan du finde en mindre butik, hvor man så får et mere personligt forhold til sine kunder, kollegaer og selvfølgelig tøjet. Alternativt kommer Gina Tricot jo snart til lille Danmark, og du blogger jo i forvejen svensk. :-)



Held og lykke, og skriv endelig hvad du ender med...



Smil Signe :-)

2008-06-09 @ 15:29:09
URL: http://www.selige.blogspot.com
Postat av: Lotte

Hej Anne.

Først en komliment til din blog, det er altid en fornøjelse at læse dine små indlæg (:

Mht H&M; jeg arbejder der selv og kan i høj grad anbefale jobbet - men jeg synes du skal overveje at skrive en ansøgning på nettet. Det fungerer på den måde at du inde på H&M's hjemmeside klikker ind på "job i H&M" hvorefter at du udfylder skemaet og online sender det til de butikker der søger. Held og lykke.

Kjærligst Lotte.

2008-06-09 @ 18:27:59
Postat av: Anne

2008-06-09 @ 19:57:34
URL: http://annev.blogg.se/
Postat av: Anne

Signe: Jeg har også overvejet at finde et lidt mindre sted, hvor man har mere kunde-kontakt, så måske ender det sådan. Jeg skal nok fortælle, hvordan det ender! Og tusind tak, det varmede virkelig :)

Lotte: Tak for tippet, jeg vil kigge på det! Og tak for komplimenten, det er så rart at få :)

2008-06-09 @ 20:02:25
URL: http://annev.blogg.se/
Postat av: I heart Milk

+ hvis du for arbejde i H&M, er der også gode medarbejder rabatter, samt størrer mulighed for at score alle it tingne.

2008-06-10 @ 22:25:44
URL: http://www.kisskissdancedance.blogspot.com
Postat av: Anne

I heart Milk: Det er bestemt også med i mine overvejelser ;) Det er jo alligevel der, jeg lægger størstedelen af mine penge!

2008-06-11 @ 23:10:41
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0