Limelight


Der er som bekendt en første gang for alting. Og nu er det så sket for første gang, at jeg rent faktisk har ønsket mig noget med logo fra Louis Vuitton. Jeg har aldrig brudt mig om de brune logo-tasker - de blev ligesom hurtigt for almindelige, og jeg har kun to gange i mit liv set dem matchet på en pæn måde -, men... da jeg så den smukke, oversized Limelight Monogram Clutch, som Carrie har i Sex and the City-filmen... var jeg solgt. Jeg får selvfølgelig aldrig råd til den ægte vare (i hvert fald ikke i det her liv), men jeg leder med lys og lygte efter noget lignende. Overvejer endda at sy en selv, og jeg er ellers IKKE typen, der gør den slags. Den er bare så smuk og og casual på samme tid. Firkantet, praktisk, perfekt!
Billede: Sex and the City - The Movie

Kommentarer
Postat av: carla

har det på præcis samme måde...

har aldrig været vild med louis vuittons tasker, fordi det er, som du siger, så almindeligt.

men den oversized clutch er for fed!!!

den koster 6550, - det er jo også en slags penge...

men jeg overvejer stærkt at begynde at spare op til enten denne eller en stor clutch fra balenciaga... nu må vi se hvad det bliver til.



- elsker din blog, og er daglig tilhænger.



2008-08-17 @ 19:59:51
URL: http://www.carlablixt.blogspot.com
Postat av: Anne

carla: Hvor dejligt for dig, at du er standhaftig nok til at spare op til noget stort. Jeg duer ikke til den slags, det er nok derfor, jeg oftest ender med at finde "efterligninger" i H&M :) Tusind tak for komplimenten!

2008-08-17 @ 21:15:01
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0