Sladderkælling

Nu sker det endelig! I morgen, klokken 20.00, begynder Kanal 4 at sende Gossip Girl. Og lad mig sige med det samme, at jeg har store forventninger til denne serie. Ikke mindst fordi de svenske mode-tjejer lader til at være vældig imponerede af de kvindelige karaktereres gode stil. Selvom der nok aldrig kommer noget på højde med Sex and the City, så kan Gossip Girl måske undgå det ene lille problem, som jeg tit har oplevet med førnævnte serie; nemlig at jeg ikke er midt i 30'erne. Selvfølgelig er jeg heller ikke mega-rig, og jeg bor heller ikke i New York. Jeg er tit nødt til at cykle eller tage bussen, og mine forældre kræver altså også, at jeg svinger en støvsuger en gang imellem (det ville helt sikkert være meget sjovere, hvis jeg boede i min egen lejlighed, ikke?). Så der er mange punkter, der ikke stemmer. Men tøj kan man da altid inspireres af. Og jeg har på fornemmelsen, at jeg til gengæld er forskånet for en hel del af de problemer, som pigerne i Gossip Girl tumler med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0