Fredag

Hmm, jeg er vist blevet lidt dårlig til at opdatere bloggen. Men det er, som om jeg ikke rigtig er inspireret for tiden - jeg skal nok prøve at ændre det.
I dag får min kæreste påskeferie, og så skal vi ind til byen og ordne noget spændende. Hvad det er, skal jeg nok fortælle senere, når det er på plads... Indtil da er min største udfordring lige nu at gå i bad. Jeg orker ikke.
Nå ja, og så skal jeg forresten lede efter denne supersøde t-shirt fra Vero Moda. Så den på Frida Fahrmanns blog og blev helt glad (og stjal billedet). Mus er fine.
image234
Billede: Frida Fahrmann. Halskæderne er fra Glitter, og den til højre må da gerne havne på mit smykkestativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0