Jeeesus Christ

Denne må være min hidtil hårdeste arbejdsuge - og jeg skal ikke engang arbejde særlig meget, bare 36 timer! Men der er altså tryk på en vuggestue, når der kun er én pædagog, fordi de andre er på kursus eller har stress... heldigvis arbejder jeg sammen med nogen seje medhjælpere! Og i dag er der vist TO pædagoger. Det giver jo en hel til hver stue. En slags luksus. Men altså, jeg har jo også andre ting end vuggeren, som der skal bruges tid på. I går cyklede jeg hjemmefra lidt i halv syv og kom hjem igen kvart over syv - om aftenen, that is! Nå, det var nok beklagelse for nu. Nu vil jeg begive mig ned til dagens otte timer. God dag til alle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0