Jeg ønsker mig... basis


Billede: The Fashion Spot

Ny sæson skriger næsten på en opdatering af basis-garderoben (og dog, hvis man også skal opdatere den hver sæson, hvad er det så lige, man ikke skal købe?). Men det er virkelig et optigtigt behov i mit tilfælde. Af en eller anden grund, så har mine toppe det med at forsvinde. Eventuelt er de "forsvundet" i den store bunke tøj, der ligger på mit værelse, men det gør dem jo ikke mere tilgængelige, vel? Og desuden har jeg kun én grå og én hvid t-shirt - kan det overhovedet kaldes en garderobe? Jeg mangler i dén grad enkle (men pæne) t-shirts og toppe i neutrale farver, som dem ovenfor fra Alexander Wang. Desværre har jeg ikke helt råd til den stang, der... Men måske, hvis jeg nu tog en str. 38 i stedet for den vanlige 34 eller 36, kunne det få den rigtige effekt? Når jeg nu alligevel har tidligt fri og ikke så meget at lave, kan jeg vel ligeså godt begive mig ind til byen. Fingers crossed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0