Dagens shopping

Kl. ti i formiddags var jeg i H&M for at se Roberto Cavalli-kollektionen. Jeg ønskede mig egentlig ikke noget af det (det skulle da lige være en af de smukke aftenkjoler...), men det var sjovt at se, hvordan en hel bunke kvinder stod og masede og skubbede til hinanden for at komme til :)
Bagefter tog jeg en lille tur rundt i butikken og købte disse to store basis-t-shirts (str. 40 for oversized effekt). Desuden fandt jeg en fin pelskrave, som skal være det glamourøse 40'er-indslag i min garderobe denne vinter.
image44 image45

Jeg så også en utroligt fin kuverttaske i metallic farve, som jeg tror, jeg må tilbage og købe i morgen, for jeg har ikke kunnet stoppe med at tænke på den! Min eneste bekymring er, at jeg ikke er særligt god til at begrænse indholdet i min taske, heller ikke til fest. Jeg skal helst have en kæmpestor taske, som jeg kan ha alt muligt i... Har I samme problem med kuverttasker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0