Fra dag til aften: Kjole

Så prøver jeg med endnu et "Fra dag til aften"-indlæg. Denne gang har jeg fundet den (næsten) perfekte lille sorte kjole. Alle siger, at enhver kvinde bør have sådan en i sin garderobe, og herunder har jeg forsøgt at vise hvorfor. En sort kjole kan simpelthen bruges til næsten alle lejligheder, og dresses både op og ned og tilpasses de flestes invididuelle stile.
image24
Den sorte kjole er fra Topshop

Dag:
Bluse fra H&M
Taske fra Asos
Støvler fra DinSko

Aften:
Øreringe, halskæde og taske fra Asos
Sko fra Topshop

Jeg beklager, at jeg ikke har lagt links ind, men jeg er simpelthen så træt!
Hvad synes I om de to looks? Personligt er jeg helt vild med de grønne sko til aften-looket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0