Pak clutch-tasken

Jeg har selv ret svært ved kun at have en clutch-taske med i byen, for jeg synes altid, at der er mange flere ting, jeg gerne ville have i tasken. Så nu har jeg prøvet at regne ud, hvilke 5 ting der er abolut nødvendige at have med, så man kan nøjes med den lille og über-cool kuverttaske.

image51

Kuverttaske fra Asos
1: Mobiltelefon fra Samsung, model Ultra Edition 10.9 (U600)
2: En lille pung (Topshop), bare med plads til kreditkort og lidt penge
3: Et lommespejl (H&M), så du hurtigt kan tjekke make up'en
4: Kompakt pudder (H&M), så du kan genopfriske i løbet af aftenen
5: Øjenskygge (H&M) af samme grund som pudderen (og husk selvfølgelig applikator til begge - de fylder ikke)

Jeg er i hvert fald blevet overbevist om, at jeg for fremtiden godt kan nøjes med en clutch i byen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0