Sienna Miller

I sidste måned var månedens stilikon i Costume Sienna Miller. Jeg har (igen) forelsket mig i hendes hverdagsstil, som bare er så cool og feminin på en gang! Her er nogle af de billeder, som Costume bragte:

image34image35
image36image38
 
Efter at have set Sienna med leopardprintet tørklæde i alternative farver, kan jeg selvfølgelig ikke forestille mig at kunne leve uden sådan et, så det er garanteret på shoppelisten fra nu af! Jeg er også vild med hendes afslappede fest-look med lårkort glimmer-kjole og en kort pelsjakke.
Hvilke af Sienna Millers oufits synes I bedst om?

Kommentarer
Postat av: cajsaCA

Nöjd nu? Inte förstår jag varför det är en skam att bilderna är så långa? Jag vet att man knappt ser vad jag har på mig, men jag ville få upp tre st stor bilder. Är det skam för att dem ser smalare ut? Eller är smalare?

Jag gjorde verkligen inte detta för att se smalare ut, för det ser ändå så jäkla fejk ut. Du ser nästan smalare ut när man "tjockar" till dem.

man kan ikke rigtig se det så godt. Men tøjet ser nu alligevel superfint ud!?
Förlåt, men jag fattar inte?

2007-11-06 @ 17:19:25
URL: http://cajsafelicia.blogg.se
Postat av: Cajsafelicia!

Okej. Jag är glad att jag får kritik. Forsätt så, för alla andra vågar inte säga vad det tycker. Jag fattade inte bara riktigt vad du sa, jag och danska går inte riktigt ihop. Det ända jag kan är onskull (ursäkta). Haha. Ha en fortsatt trevligt dag! /C

2007-11-06 @ 19:14:50
URL: http://cajsafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0