Face scrub

I dag har mest hygget mig. Og gjort lidt for mig selv, som at bruge en skrubbemaske og ellers absolut ikke lav noget. Jo, jeg har sunget koncert, og det var rimelig hårdt - derfor synes jeg også, jeg har fortjent bare at sidde her med en øl og nyde aftenen. Og jeg skal først møde 9.30 i morgen, det er jo en slags soven længe, når man ofte møder 7.15... Det, jeg havde på, var jeans fra Only, gennemsigtig  bluse (det ses ikke rigtig på billedet)og stor ring fra H&M, og en ny taske fra Pieces, som er en kollentionsprøve og derfor kun kostede mig 100 kr. Jeg tror, jeg er inde i en slags anti-taske-fase, hvor jeg efter at have sukket efter dyre designertasker helst bare vil have noget lidt stort og blødt og rodet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0