Godnat

Jeg skal sove. NU. Jeg møder tidligt igen i morgen, det vil sige 7.15, og det passer mig rigtig godt, for så har jeg fri allerede klokken 12. Og der er en del ting, jeg skal bruge eftermiddagen i morgen på. Jeg skal jo holde fødselsdag for en bunke gode venner på lørdag! Jeg glæder mig, opskriften er den samme som min 18-års fødselsdag, og dét er en fest, som folk stadig taler om. By the way, hvis jeg kan få fat i et eksemplar af britisk Elle med Mary-Kate-interviewet, så bliver jeg glad! Men nu får vi jo snart vores eget Elle i Danmark, og tro mig, det skal jeg i hvert fald have gransket nærmere. Gad vide, om Costume får sig en seriøs konkurrent hjemme på mit sengebord..?

Kommentarer
Postat av: Anne

Det Elle har jeg faktisk, men købte det i starten af juli, så er det stadig at få købt?

2008-08-14 @ 21:01:41
URL: http://www.annesverden.blogg.no
Postat av: Anne

Anne: Det er det nok ikke. Men tænker du ikke på det, hvor der er en fotoserie med hende? Noget med en nitte-vest og noget rosa pels? For jeg mener, der er et nyt nummer, hvor der er et langt interview med hende. Jeg har godt nok læst det på internettet, men jeg vil gerne have bladet også :)

2008-08-14 @ 21:42:27
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0