It's in the bag

Så er den sorte taske købt. Den er dejligt stor og blød, så den passer jo meget godt på det, jeg havde tænkt mig. Desuden er jeg nu endelig kommet i gang med at sortere mit tøj. Det er bare svært at vælge fra, for jeg er jo forhindret i at bruge en stor del af det lidt pænere tøj til hverdag, når jeg skal gynge, lege med sand og skifte bleer. Men altså... jeg prøver alligevel. Og jeg har besluttet mig for at nøjes med at gemme tøjet af vejen i et stykke tid i stedet for at smide det direkte ud - så er det ligesom nemmere at få ryddet ud i skufferne! Nå, jeg må tilbage til det. Forresten, don't miss out on de nye afsnit af The Hills som er begyndt på MTV. Det er bedre end nogensinde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0