Mig og Georg

Jeg ved det, billedet kunne være bedre, men lyset på mit værelse er virkelig dårligt! I hvert fald er her en af de rigtig gode gaver, nemlig et par Marguerit-øreringe fra Georg Jensen. Jeg fik dem af min bedstemor som sagde, at hun gerne ville give mig noget, som jeg altid kunne huske hende på, og om jeg mon kunne lide dem? Hvad er det for et spørgsmål, alene begrundelsen er da grund nok til, at jeg kan lide dem! Og jeg synes faktisk, de er meget "mig", men jeg vil alligevel helst matche dem på en lidt anderledes måde for at undgå det der "pæn overklassepige"-look, som mange bruger dem til. Det skal helst være lidt uventet, især med et så klassisk smykke som Margueritten er.

Kommentarer
Postat av: Signe

Ej, en dejlig gave. Tillykke med dem, og med fødselsdagen selvfølgelig. Bare det var mig...

2008-08-21 @ 16:01:07
URL: http://www.selige.blogspot.com
Postat av: Anne

Signe: Tusind tak! Heldigvis er fødselsdage jo noget, alle har på et tidspunkt :)

2008-08-21 @ 16:26:22
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0