Sorry, you guys

Ja, og I må også undskylde overskriften, men jeg er blevet genforenet med min måske yndlings-pseudo-virkelighed, nemlig The Hills. Blandt andet derfor har jeg ikke fået skrevet i dag. Det skyldes også nogle få andre ting, som for eksempel at jeg arbejdede fra 7.15 til 15.15 og ved seks-tiden cyklede til Mindeparken (der er vel en 4-5 kilometer ud), "walk'ede" 6 kilometer og cyklede hjem igen. Og så tog fanden ved mig, og jeg skulle absolut lege olympisk cykelrytter og køre op ad Ringgaden i 6. gear. Kun en del af den, men alligevel. Hvis det siger nogen noget. Jeg er desuden blevet helt vild med det der med at bevæge kroppen. Da jeg pludselig blev single og ked af det, sagde en af mine venner, at jeg skulle løbe en masse ture. Og så gik der vel sport i det, om man så må sige. Nu kan jeg løbe en tur uden at stoppe for at gå og er helt overbevist om, at jeg da sagtens kan stå på podiet i London om fire år (i hvilken som helst sportsgren). As if. Men det kunne da være sejt at være god til et eller andet i den retning. Hmm... update følger. Nu skal jeg sove. Forhåbentlig får jeg tid til at vise gaver frem i morgen, jeg har nemlig allerede fri klokken 12! Hurra, og godnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0