Garderobe: status

image155
Som skrevet gik jeg i går i gang med at rydde op i min garderobe. Jeg startede med bluser og toppe; tog ét stykke tøj op ad gangen og spurgte mig selv helt enkelt, om jeg ville tage det på som det er (og ikke hvis jeg nu engang skal på stranden og lave bål og have en kjole på som jeg ikke ejer endnu, bla bla bla...). Resultatet? Jeg har nu en skuffe der kun indeholder 9 t-shirts/toppe, 6 cardigans og nogle få H&M-stropbluser og tanktoppe. Dertil har jeg 3-4 lidt mere festlige guld-toppe (som jeg tror jeg smider ud også). Men det er altså alt, hvad der pt er i min øverste skuffe. Det er skønt endelig at kunne overskue (noget af) sin garderobe, for nu har jeg et overblik over, hvad jeg skal shoppe...
Og jeg er endnu ikke nået til bukser og kjoler. Det ordner jeg på mandag, og jeg er fast besluttet på at det skal være lige så seriøst!
For at tage shopping-glæderne lidt på forskud købte jeg allerede i sidste uge denne super fine kjole fra Vero Moda til kun 198 kr (hjertet er ikke på)...

...Yaaay altså, jeg kan slet ikke beskrive, hvor dejligt det føles kun at have ting som passer en ordentligt!! Nu har jeg i efterhånden lang tid haft a closet full of clothes and nothing to wear - og jeg lyver ikke, jeg har haft en reel tøjkrise hver eneste morgen, fordi det meste af mit tøj ikke passede mig rigtigt. Og selvom jeg har meget færre ting nu, føler jeg mig lettet. Jeg kan næsten ikke vente med at ordne resten. Det føles for fanden næsten som terapi - prøv det!

Billede: www.costume.dk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0