Ønskeliste

Okay, min økonomiske situation er ikke god, så jeg har bestemt mig for at lave en liste med få absolutte musthaves her til foråret. På den måde gør det min shopping mere overskuelig og planlagt, og jeg kommer ikke til at bruge så mange penge på impuls-køb. Dette er altså min liste over hvad jeg vil have til foråret:
  1. Smalt bælte til at sætte i taljen
  2. Oversized cardigan
  3. Skoletter med snører
  4. Blød hverdagstaske i skind i en neutral brun farve
Der var så mange andre ting, jeg kunne have skrevet på, men indtil jeg får arbejde er dette altså hvad jeg må nøjes med. Til gengæld mener jeg, at disse ting er nok til at opdatere min garderobe, så jeg kan være nogenlunde stilfuld i de næste par måneder. Og jeg regner med at kunne finde det hele high street (som sædanlig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0