Fejl, har jeg ret?

image129

Er det kun mig, der synes at Katie Holmes bærer de brede jeans helt forkert? Jeg har set dette billede flere steder, blandt andet på Elle's britiske hjemmeside, hvor Katie altså bliver anset for at være trendy. Men efter min mening sidder jeansene helt forkert på hende. Denne type jeans skal sidde til på hofter og bagdel og blive "kasse"-agtige nedad. Her ser de FOR store ud, og ligner nærmest almindelige baggy jeans... Og solbrillerne ligner noget fra midt-90'erne. Jeg synes, Katie Holmes ( i flere tilfælde) er et perfekt eksempel på en, der går i dyrt og moderne tøj, men ikke formår at style det rigtigt og personligt og dermed gøre det stilfuldt. Hvad synes I?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0