Mine wayfarers!

Sidste sommer solgte H&M sorte wayfarers. Jeg købte et par, prøvede dem på derhjemme og byttede dem så, da jeg ikke rigtig syntes, at de passede mig. Siden er jeg blevet mere og mere bidt af det cool og twistede wayfarer-look, men har ikke kunnet finde nogen på budget. Men men men... Da jeg i torsdags var i H&M, hvad fandt jeg da? Ganske rigtigt, sidste års wayfarer-model - kun to par var der velsagtens tilbage i hele landet. Og nu er det ene mit! Jeg er så glad :)

PS. Jeg tror ikke at jeg kan nøjes med det ene par, Linn har nemlig lige tippet om at Bianco sælger en rød model til bare 120 kr., og jeg tror ikke, jeg kan lade være med at købe dem også...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0