Nyt nyt nyt

Jeg er i fuld gang med at sortere i min garderobe og i alle de poser med nye ting, som jeg har slæbt hjem det sidste stykke tid. Og det er gået op for mig, at der er alt for meget til at lægge billeder herind på én gang. Så over de næste dage vil der komme en del mindre indlæg med nogle få ting af gangen. Og så får jeg forhåbentlig lidt mere styr på det hele selv på samme tid! Imens er der The Hills, og selvom jeg har set afsnittet  mindst 5 gange før, er det stadig en yndlingsbeskæftigelse... Smukke rige mennesker og deres problemer.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jeg elsker elsker elsker The Hills! Åh, al den drama. Glæd dig til sæson 3, jeg kom tilfældigt til at se et afsnit og der er sket BIG things (som jeg nok skal lade være med at afsløre) Men glæd dig :)



2008-07-17 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0