Træt

Ja, behøver jeg sige mere? Jeg er træt, fuldstændig baldret, efter min første dag på det nye arbejde. Så om lidt skal jeg sove. Desuden er alle kanaler i fjernsynet byttet rundt, er der nogen, der ved hvorfor? Nå, jeg har i hvert fald fundet de vigtigste igen, så lidt CSI kan det vel blive til, inden jeg falder i søvn. Forhåbentlig er det bare den første uge, der skal overstås, før det bliver sjovt. Det gik fint i dag, og det er jeg fast besluttet på, at det også skal gøre i morgen! Godnat.

P.S. Jeg prøver at arbejde lidt med stilen, så det kan lykkes mig at være både praktisk og en smule fashionabel til hverdag. Selvfølgelig er det vigtigst, at være praktisk, men jeg ser det med vilje som en spændende udfordring!
P.P.S. Undskyld venligst manglen på billeder! Jeg bestræber mig på, at have så mange billeder med som muligt, da jeg synes, det gør blogindlæg langt mere interessante, men jeg har bare ikke overskud til at finde nogen frem lige nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0