Laundry day


Billede: www.vogue.com.au

Hvis nogen skulle finde på at komme forbi mig i løbet af aftenen, er det meget muligt, at de ville finde mig sådan her. Uden cigaret selvfølgelig. Og modelkrop. Og perfekte jeans (hvilket minder mig om, at jeg skal skrive ønskeseddel snart!). Jeg har faktisk nogle lignende sko, dem kan jeg bare ikke passe. Nå, lang historie kort: jeg skal vaske tøj, eftersom jeg stort set ikke har mere rent. Forhåbentlig får jeg også tid til noget sjovere. Garderobe-oprydningen er foreløbig gået ud over skuffen med kjoler og nederdele. Jeg lagde en nederdel væk. ÈN. Fandens. Og jeg har ikke engang lyst til at have noget af det på, jeg nænner bare ikke at smide det væk, fordi jeg har gået med det meste inden for den seneste tid, og så kan det jo være, det bare er et spontant anfald af garderobe-lede. Nå ja, og så har jeg ikke råd til at købe noget nyt.
So I couldn't help but wonder: Er det muligt at opdatere en garderobe uden at bruge penge?
(Jeg kunne ikke lade være, efter Se Liges overvældende søde ord).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0