Endnu en student, og nyt job

Så blev min lillebror student - og jeg fik lov til at sætte huen på. Bagefter spiste familien (minus lillesøster) på Jacob's Pita, og på vej derhen ringede en af de vuggestuer, jeg besøgte i går. Ovenikøbet den, som jeg selv gik i for... mange år siden. De har hårdt brug for mig, sagde de. Så på tirsdag starter jeg dernede, og så skal jeg vist minimum være der i tre uger i sommerferien.
Til den store begivenhed var jeg iklædt følgende: Sort/sandfarvet t-shirt, sort denimnederdel, jakke og ny favorittaske fra H&M, samt skoletter fra Gardenia og en noget forblæst frisure (noget af håret er faktisk samlet bagved).

Kommentarer
Postat av: maria

Tillykke! Både til din bror med huen og til dig med jobbet :)



/Maria

2008-06-24 @ 21:44:09
URL: http://www.modemedmere.blogspot.com
Postat av: Anne

maria: Tusind tak!!

2008-06-24 @ 21:52:32
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0