Flere sko!

Jeg fik slæbt mig ind til byen - og det var faktisk en rigtig god idé! Jeg fandt nemlig hele to par sko, som jeg er rigtig glad for. Endnu en gang prøvede jeg nogle rigtig høje nogen, fordi det simpelthen er fantastisk at stå og spejle sig i dem, men det var nu nogle flade par, jeg endte med at købe. Par nr. 1: Mørkebrune mokkasiner. Fordi vi allesammen har en indianer i os. Nej, helt ærligt ved jeg ikke hvorfor, de talte ligesom bare til mig. Og nu skal jeg jo være praktisk pædagog-medhjælper, så jeg syntes, de var berettigede. Par nr. 2: Sandaler med blågrønne lakremme. En af min lillebrors klassekammerater havde sådan nogle på, da de kom kørende i dag, og jeg var helt solgt. Men jeg vidste ikke, at jeg skulle være så heldig, at de rent faktisk var fra H&M og kun kostede 98 kr! Jeg fandt parret i den rigtige størrelse 5 minutter før lukketid. Fantastisk.

Og så prøvede jeg denne her nederdel, bare i grå, fra Topshop. Jeg har sukket efter den længe, og sagt til mig selv, at hvis bare den var på udsalg, ville jeg købe den. I dag var den så kommet på udsalg. 180 kroner, og den bliver min! Men jeg kan ikke bestemme mig. Vil jeg få den brugt? Den er rimelig kort, så den er ikke optimal til cykelture, blæsevejr og græsplæner. Og hvad er egentlig mere dansk sommer end det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0