Det er vist på tide

Nu er det vist på tide med en oprydning i garderoben. Hvor ved jeg det fra? Jo altså, for et par måneder siden ryddede jeg op - og jeg mener virkelig ryddede op -, og endte med kun lige at have bunden af mine skuffer dækket. Men nu... nu kan jeg knap nok lukke selv samme skuffer. Det skal altså lige siges, at jeg har ALT mit brugstøj (det vil sige alt minus sportstøj, overtøj og sko) i 3 1/2 skuffer!! Og så har jeg en skuffe til accessories og en stor skuffe under min seng til tasker. Jeg synes faktisk ikke, det er helt fair. Jeg har jo ikke plads til noget som helst i forhold til alle andre. Og jeg har simpelthen ikke plads til mere garderobe-opbevaring på værelset. Hvad skal jeg gøre? Jeg har absolut ikke særligt meget tøj, så det kan da ikke passe, at jeg skal smide noget af det væk, bare fordi jeg kun har sådan cirka 4 meter skuffeplads til rådighed? Carrie, hvis du alligevel skal flytte sammen med Mr. Big, kan jeg så ikke overtage din lejlighed?
Billede: HBO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0