Tak, mor

Jeg har været i byen med min mor. Købte lidt nye smykker, som jeg skal lægge billeder ind af senere. Og så fandt jeg en skøn hippie-agtig kjole i Vero Moda. Desværre var den lidt for dyr, så den måtte blive hængende. Heldigvis tog vi lige et smut forbi et andet storcenter. Og hvad hang så dér? Hippiekjolen - til halv pris! Min mor syntes, det var et godt køb, så hun sponsorerede. Så nu glæder jeg mig om muligt endnu mere til sommer, så jeg kan slendre rundt i den og et par gladiatorsandaler, og intet andet.

Kommentarer
Postat av: hanna

du var heldig med hippiekjolen på salg! kanskje du kan legge ut bilde av den? :)

2008-05-02 @ 18:50:29
URL: http://bakpannatilhanna.blogspot.com/
Postat av: Anne

hanna: Jeg venter til i morgen med at tage et billede, så lyset bliver ordentligt. Men så skal jeg selvfølgelig nok lægge et billede ind :)

2008-05-02 @ 21:11:19
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0