Jeg rejser i morgen!

Jep, jeg skal til Argentina i to uger. Jeg får nok ikke rigtig mulighed for at skrive derovrefra, men jeg håber på at få taget nogle billeder som jeg kan poste, når jeg kommer hjem. Det er samtidig det længste, jeg har været væk fra bloggen (og resten af blog-verdenen), så det bliver spændende at se, hvordan det bliver. Vejret i Buenos Aires er lige nu forårs-agtigt, og længere nordpå, hvor jeg også skal hen, er det op imod 30 grader!! Hvilket betyder mulighed for at finde sommertøjet frem fra gemmerne. Desuden kommer min nye taske fra Zara med (den på ovenstående billede fra Style by Kling). Den er perfekt til shopping og sightseeing i fremmede lande, da den både er lille (nem at presse ned i kufferten), særdeles rummelig (plads til alle vigtige ting) og har en lang skulderrem (across the body er ligesom lidt mere sikkert end de små remme over den ene skulder). Og så er den bare fin. En slags rocket udgave af den klassiske quiltede Chanel. What's not to like?

Kommentarer
Postat av: Tina

Nice, det er en lækker taske. Hvad koster den? :)

2008-10-11 @ 17:31:47
Postat av: Anne

Tina: Den koster 399. Og den er formentlig stadig at få mange steder, for jeg har lige købt den for en uge siden!

2008-10-11 @ 21:03:00
URL: http://annev.blogg.se/
Postat av: Nicolas

Hej,



fed blog du har kørende her ;-)

Og ååååhh, jeg misunder dig din tur til Argentina, Ten un bien viaje ;-)



kh Nicolas

http://www.walkingartwork.com

2009-10-05 @ 20:01:51
URL: http://www.walkingartwork.com
Postat av: research essay

I've never been in Argentina. Why you desided to go there?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0