How to wear: den ærmeløse blazer

I indlægget herunder blev jeg spurgt, hvordan jeg har tænkt mig at bruge H&M-vesten. Det, jeg har tænkt mig, er egentlig bare at bruge den til det samme, som "man" hidtil har brugt de kortere og mere fittede veste til; nemlig til at danne en lag på lag-stil. Jeg er simpelthen blevet så træt af de små veste, og jeg er vild med denne model, som er lidt mere oversized maskulin, hvilket jeg generelt virkelig godt kan lide. Jenny (som i øvrigt har en meget inspirerende blog) har en hvid ærmeløs blazer fra Zara, som hun blandt andet har brugt over et helt almindeligt "top og nederdel"-sæt. I dette tilfælde er den - sammen med støvlerne - en cool kontrast til det lidt mere pigede. Alexander Wang har i sin aw08-kollektion parret den ærmeløse blazer med stramme bukser, løs top, strikket hue og sko med lynlås. Til de lidt grungy ting giver den en god kontrast i en mere skræddersyet retning, og sådan vil jeg helt sikkert også bruge min! (Sagde jeg så, som om den allerede var i hus. Jeg krydser stadg fingre...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0