Intelligente mennesker kan godt kede sig...


Et af mine nye par sko (stadig med prismærke på), som jeg nu tror, jeg har besluttet mig til at beholde.

... Det er bare et spørgsmål om, hvorvidt man formår at aktivere sig selv og bruge kedsomheden til noget fornuftigt. Jeg keder mig helt enormt lige nu, og ingen af dem, jeg kunne tænke mig at være sammen med, er i nærheden. Langt fra. Så nu sætter jeg en omgang Sex and the City på dvd'en (sæt venligst ikke spørgsmålstegn ved det intelligente i dét - min film-interesserede ekskæreste sagde engang, at det var ret godt skrevet!), og så vil jeg bruge hele eftermiddagen på at udvælge et outfit til i aften. Vi snakker middag med gamle venner, senere byen med nogle fra gymnasietiden. Det lover godt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0