Må. Bare. Eje.

Det er sjældent, jeg bruger ordet "craving", af den simple grund at det er sjældent, jeg virkelig føler sådan (hvis vi altså lige ser bort fra en næsten daglig hunger efter junk food). Men denne vest fra H&M, som vel nærmest er en ærmeløs blazer, må jeg bare eje! Her er tale om craving af høj kaliber. Jeg håber på at kunne finde den, når den engang kommer i butikkerne. Og at den også er pæn på mig, selvfølgelig. Den må blive en undtagelse fra min personlige prøvelse: at shoppe mindre i H&M. Ja, det har jeg altså alligevel sat mig for...

P.S. Jeg vil lige indskyde, at med hensyn til maden så får cravings altså lov til at forblive cravings i de fleste tilfælde. Jeg spiser ikke junk food hver dag. Så ved I også det.

Kommentarer
Postat av: anne

jeg har det også sådan lidt, at jeg gerne vil prøve at købe noget andre steder end i h&m, men det går altså rigtig dårligt... det er altid dèr, jeg kommer tilbage!

2008-09-24 @ 21:38:54
URL: http://www.annesverden.blogg.no
Postat av: Amalie

Den er så fed!

Ved du hvilket af H&Ms mærker vesten er fra? :)

Postat av: Anne

anne: Ja, sådan går det også altid for mig! Men nu prøver jeg at gøre det seriøst og så prøve at gå ind i nogle andre butikker først. Så kan det være, jeg når at stille min shoppe-lyst, inden jeg rammer H&M :)



Amalie: Nej, det ved jeg desværre ikke. Men hvis (eller forhåbentlig: når) jeg finder den, skal jeg nok give en opdatering!

2008-09-24 @ 22:25:26
URL: http://annev.blogg.se/
Postat av: kem

Det forstår jeg godt. Kan bare ikke helt se for mig hvordan jeg ville bære den. Vil du bruge den som kjole?

2008-09-26 @ 15:22:04
URL: http://fierceogfattig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0