Operation: vuggestue



Det der med vuggestue-påklædning spøger stadig i mit hovede, for jeg kan bare ikke klare at rende rundt i de samme uklædelige jeans ret meget længere. Betegnelsen "jeans" er i virkeligheden alt for flatterende i det her tilfælde - jeg taler om mine to par grå bukser fra Only, som er alt for løse og får mine ben til at se helt overdimensionerede ud. De burde betegnes "cowboybukser", det giver ligesom et helt andet billede for det indre blik, ikke? Dette billede giver måske et billede af, hvor løse bukserne er, selvom det overhovedet ikke viser, hvordan de ser ud i oprejst tilstand. Men så ved I da, hvilke bukser jeg snakker om...
Det korte af det lange er, at jeg tror, jeg har fundet løsningen: tights. De er praktiske og behagelige. Sorte bomulds-tights under en t-shirt-kjole, eller bare en almindelig kjole. Det burde det i hvert fald være lunt nok til i et stykke tid endnu. Så jeg skal have købt mig nogle flere tights, og så skal jeg på jagt efter nogle lange t-shirts og korte kjoler (også bare sådan mere generelt...). En tredje fordel ved tights er, at man ikke er så øm over dem. For man kan godt regne med, at der ikke går mange minutter, før der er snot eller savl et eller andet sted. Og så er det altså træls at have taget sine pæne, nye bukser på. Jeg taler af erfaring!
Billeder: www.olsen-files.com og Flest Skor Vinner. Bemærk, at jeg selvfølgelig hverken har tænkt mig at indføre platform heels eller cigaretter i vuggestuen...

Kommentarer
Postat av: Mette

Hej Anne,



Jeg læser med stor interesse dine indlæg om vuggestue-påklædning - jeg står lidt i samme dilemma, omend med omvendt fortegn: På arbejde kan jeg godt klæde mig lækkert, men når jeg er hjemme... puh, sådan et vuggestue-barn sviner virkelig, og jeg har endda kun et af dem! Hatten af for jer, der arbejder med et dusin af gangen.



- og dine gode tøjråd vil gøre det lidt lettere for mig ikke at ende i noget gammelt, grimt tøj, når jeg er hjemme!

Tak!



mvh

Mette / Modedullen

2008-09-24 @ 08:31:12
URL: http://www.modedullen.blogspot.com
Postat av: Anne

Mette: Selv tak! Jeg er glad for, at mine felt-studier kan bruges af andre end mig selv :)

2008-09-24 @ 20:41:44
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0