Dit liv begynder lige nu

Nu sker det. Jeg skal ind og aflevere en jobansøgning. Wish me luck! Jeg er blevet enig med mig selv om, at deltid passer mig bedst, så jeg har masser af fritid til at blogge og læse bøger og nyde foråret. Jeg skal ikke på den store tur jorden rundt som så mange andre, og hvad skal man med en masse penge, egentlig, hvis man bare nyder livet? Jeg har følt mig ret presset over alt det der med at finde ud af, hvad jeg vil med mit liv og så videre, så det er en kæmpe lettelse at være afklaret med, at jeg slet ikke vil have nogen planer lige nu. Nu vil jeg bare nyde, at jeg slet ikke behøver at have nogen planer. Og det japanske kirsebærtræ uden for mit vindue er næsten sprunget helt ud. Det er smukt. Jeg føler mig lykkelig.

Kommentarer
Postat av: silje

Høres ut som en veldig bra plan! Bruk tid på å finne ut hva du vil og dyrk dine interesser. Slik oppstår lidenskapen for det du virkelig vil holde på med. Kanskje blir det noe innen mote?

2008-04-15 @ 17:47:52
URL: http://siljesfashion.blogspot.com
Postat av: Anne

silje: Hvor er du sød! Ja, mode er i hvert fald én af mulighederne som bliver overvejet meget grundigt :)

2008-04-16 @ 09:43:44
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0