Investeringsliste

Når jeg shopper, har jeg ofte svært ved at overskue de mange forskellige ting og finde ud af, hvad jeg selv skal købe - både med hensyn til, hvad der jeg selv synes er pænt og hvad jeg rent faktisk vil få brugt. Inspireret af Carolina (Fashionsquad)har jeg derfor lavet mig en investeringsliste med nogle få ting, som jeg vil koncentrere mig om at kigge efter, når jeg er i byen. Og også nogle af tingene på listen er inspireret af Carolinas liste fra sidste år.
  • En enkel, sort nederdel, som jeg kan bruge til alt. Det er virkelig noget, jeg har manglet siden... ja, jeg kan ikke huske hvornår, så længe er det!
  • En sort blazer, ligemeget om den er oversized eller figursyet. Gerne en af begge...
  • En stribet bluse, som for eksempel Linn Gustafsson og Elin Kling har.
  • Et par fine, højhælede sko, som er tilpas enkle (og lave) til, at jeg kan have dem på på hverdage (ja, jeg er stadig en kryster)
  • En blomstret kjole, lårkort og med korte ærmer, kan som minimum bruges hele sommeren og langt ind i efteråret. Og det er nok det største ønske på min liste lige nu!
  • En kort forårsjakke. Allerhelst ville jeg nok gerne have en i fake skind, men de ser ud til at være udsolgt i alle high street-butikker. Så en enkel sort eller marineblå stof bliver det nok.
  • En mørkegrå "morfar-"cardigan vil være heeeelt rigtig til forårs- og sommer-outfits, når dagene går på hæld eller bare er lidt blæsende.
  • Et smalt talje-bælte har jeg virkelig også ønsket mig længe. Det skulle være en af de store trends lige nu, men hvor i alverden finder jeg det?? Helst i sort, så det passer til alt.
  • Et par stramme, mørkeblå jeans med halvhøj talje er virkelig også et stort ønske. Gud, hvor vil jeg gerne have sådan et par!
  • Som supplement til alt det andet kunne jeg godt tænke mig et par enkle t-shirts (for eksempel fra H&Ms herreafdeling), en mellemstor taske med lang skulderrem til både hverdag og fest, hvide ankelstrømper, og kjoler. Masser af sommerkjoler!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att vara med i min tävling, där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

2008-04-02 @ 09:14:56
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en jätte bra dag :)
Kram

2008-04-02 @ 13:16:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anne

Natalie B: Tak for budet, det lyder spændende. "Desværre" bor jeg jo i Danmark :)
Sanna: Tusind tak, og i lige måde! :)

2008-04-02 @ 15:33:23
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0