No way I'm leaving this place tonight


Så sker det. I aften har Cashmere Mafia premiere på dansk tv3. Efter det, jeg har læst på diverse svenske blogs, at dømme, er det langt fra på højde med Sex and the City. Måske er det også bare en virkelig dårlig idé at markedsføre noget som "efterfølgeren" til en serie, der på den måde var revolutionerende. Men anyways, jeg kan godt lide Lucy Liu, og når det nu har været så omtalt, så er det da næsten et must-see, ikke? Så ja, jeg ved godt, hvad jeg skal lave i aften. Med en kande grøn the og nattøj.
image264
Nok er jeg spændt, men come on, er det her ikke bare en lille smule plat?

Kommentarer
Postat av: mandy

å! önskar att den gick i england :)

2008-04-11 @ 18:58:17
URL: http://mandyslife.tjejsajten.se
Postat av: Anne

mandy: Det kan jeg godt forstå. Det er altid godt at se på powerkvinder med god stil :)

2008-04-12 @ 11:36:53
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0