Because I miss you

image284
Mine to bedste veninder er ude at rejse med deres kærester, altså den der lange "jeg-skal-hele-verden-rundt"-tur som så mange tager på. Det lyder, som om de har det rigtig godt, men jeg savner dem bare så meget. Så der er et vist tomrum der skal fyldes. Heldigvis har jeg opdaget, hvor mange "løse" venner jeg egentlig har! Altså sådan nogen fra f.eks. folkeskolen, som man kun ser et par gange om året, men som man faktisk godt kan lave planer med en fredag aften, fordi de stadig er der for en.
Men det meste af tomrummet fyldes nu alligevel af shopping. 10 % rabat til club-medlemmer i H&M i dag. Jeg fik mig endelig en t-shirt med print fra Art by-kollektionen, som jeg har ønsket mig i et stykke tid. Den er som skabt til min sorte flæsenederdel. Og så købte jeg en skøn, skøn taske med frynser! Perfekt til... faktisk alt her til sommer. Et par træ-armbånd blev det også til. Og så var jeg i Glitter, hvor jeg fandt den fine ring, som måtte med hjem også. Det var vist alt...

Kommentarer
Postat av: Mille

Det er lige præcis den t-shirt I've been dying to get ;P. Desværre var de udsolgt der hvor jeg ledte. =)
Stod også selv i H&M og kiggede på den taske der, så - lækker stil ;D

2008-04-25 @ 15:13:48
URL: http://littlepetite.blogspot.com
Postat av: Anne

Ha ha, tak og i lige måde vel :) Ja, jeg var vist også heldig at få fat i den sidste i min størrelse... Og tasken er allerede en favorit! Den kan godt anbefales.

2008-04-25 @ 15:34:33
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0