"Er du ikke Anne V?"

Jeg var til indflytterfest i går, hos en veninde. Senere i byen mødte jeg skønne Lasse, of Le Wonderland, som er endnu smukkere i virkeligheden end på billeder (og som udtalte ovenstående). Og der stod man, i sit H&M og sit mest fulde jyske, og drak vodkashots af et skruelåg og prøvede at være bare en lille smule cool. Hvad kan jeg sige... der er nogen, der er cool i baren, og så er der dem, der ender på Heidi's Bierstube med øl i tyroler-glas. Jeg er ked af, at jeg ikke kom på Train. Og jeg er ked af, at jeg ikke rigtig kan huske, hvad det var, du sagde til mig om Amanda. Og jeg håber, du bliver i Århus i et stykke tid, så jeg kan nå at snakke med dig en anden gang!
I går er desuden et godt eksempel på, hvordan man ikke kan være særligt glamourøs i en vuggestue. Første outfit var netop, hvad jeg havde på på arbejde. Det andet havde jeg på i byen, og jeg er faktisk blevet ret glad for den nederdel. Og t-shirten, naturligvis. Det lader til, at en fin t-shirt er et godt middel (og det eneste -) til at være bare en smule fin i sandkassen. Da vi spiste, spurgte et af børnene: "Hvad er det, du har på brysterne?" Og en anden sagde: "Du har en ny bluse på". Jeg er ikke helt sikker på, om det sidste betyder noget godt eller dårligt. Og jeg er ikke helt sikker på, om jeg burde bekymre mig om det. Men det er i hvert fald helt sikkert at jeg godt kunne tænke mig en masse nyt tøj. Når jeg engang får tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hvor skægt, at I sådan stødte på hinanden. :) Jeg elsker at læse med her. Jeg kan ikke helt sætte ord på hvorfor, men måske er det fordi dine skriblerier altid giver mig en feel-good følelse, og det med, at jeg kan relatere til mange af de ting, du skriver - hvad enten det drejer sig om hverdagens problemer og opture, tøj/mode eller fester, hvor man forsøger at være åben og overkomme sin generthed, men bliver mødt af en mur hos nogle mennesker (jeg kunne virkelig godt lide det indlæg, desværre kan jeg ikke finde det, men jeg mener, det var nogenlunde det, det handlede om?). Det er svært at forklare, og detkan godt være, jeg er for træt og vrøvler, men det jeg prøvede at sige var blot: Bliv endelig ved! :)

2008-08-23 @ 14:13:45
URL: http://chiccommeuneparisienne.blogspot.com
Postat av: Anne

Ej, sikke en dejlig kommentar at få! Indlægget er her: http://annev.blogg.se/2008/june/sa-forkert-at-det-bliver-rigtigt.html hvis du har lyst til at læse det igen. Det var en meget mærkelig aften, den aften. Men tusind, tusind tak! Det gjorde lige min dag betydeligt bedre (og jeg får endda gæster og gaver om en halv time!).

2008-08-23 @ 14:38:44
URL: http://annev.blogg.se/
Postat av: Lasse Nord

Åh gud, nu kan jeg huske det!

Det var rigtig hyggeligt ja, men jeg dragede nok lidt for meget nytte af det gratis i baren. Åh ha.

- vil lige sige at jeg ikke var bartender, men blot var blevet gode venner med dem der var, og udnyttede det groft ved at snige mig "backstage" ;)

2008-08-25 @ 21:23:20
URL: http://LeWonderland.blogspot.com
Postat av: Anne

Lasse Nord: Det, jeg har skrevet, er nok også sådan cirka det eneste, jeg kan huske... Jeg var overbevist om, at du stod i baren, især fordi du også var ved at forære nogle af bukserne fra lageret væk ;) Men det var i hvert fald en oplevelse at møde dig, jeg håber, vi ses en anden gang!

2008-08-25 @ 21:59:23
URL: http://annev.blogg.se/
Postat av: Lasse Nord

Åh nej, hvad har jeg dog haft gang i(?).

Haha, jamen meget betryggende, må jeg sige.

Ja, vi ses sikkert en anden gang :)

2008-08-25 @ 22:55:06
URL: http://lewonderland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0