New dawn, new day, new life

Det er en meget mærkelig fornemmelse jeg har i kroppen lige nu. Det er, som om alting er hverken rigtigt eller forkert. Men forkert alligevel, på sådan en komisk-ironisk måde. Uden at det på nogen måde er komisk. Vejret: ikke forår, men en gang imellem virker det alligevel sådan, så jeg kan ikke lade være med at få de der herlige forårs-sommerfugle i maven. Og alligevel er alle grene uden for mit vindue helt brune og efterårsagtige. Mit hår: sidder slet ikke rigtigt, pandehåret falder forkert og skilningen er ikke, hvor den skal være. Men når jeg ser mig i spejlet og smiler ser det nu meget pænt ud alligevel. Mit værelse: rod, rod, rod. Jeg har egentlig ryddet op, men nu ligger alt det, der er ryddet op, i store bunker over det hele. Og roder. Jeg ved ikke, hvor jeg skal gøre af det. Og hvad så?
Nu vil jeg gå en tur, for at se, om det virkelig er så fint vejr, som det ser ud til.
image176
Jeg var bare nødt til at sætte dette billede ind. Gud, hvor er hun fin! Måske er det på tide, jeg udnytter mit mørke hår og brune øjne og begynder at se lidt mere "french chic" ud.

Kommentarer
Postat av: malin

va skoij att hitta en norsk här.. du vet kanske om det finns topshop i norge?=)

2008-02-18 @ 18:02:17
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Anne

Hej Malin.
Jeg er faktisk ikke norsk men dansk :)
Jeg har prøvet at undersøge det, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om der er Topshop i Norge. Dog har jeg et sted set, at der måske kommer en Topshop til noget der hedder Hegdehaugsveien/Bogstadveien (og jeg tror, det er i Oslo), men først efteråret '08. Håber, det hjalp :)

2008-02-18 @ 22:21:23
URL: http://annev.blogg.se
Postat av: malin

okej, tack skall du ha.. jag har ännu int lärt mig att se skillnad på norsk o dansk skrift, fast jag både har norska o danska vänner:):)

2008-02-18 @ 22:30:39
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0