Ny sæson

Når det kommer til garderobe-planlægning er det ved at være på tide at se frem imod efteråret. Og når det kommer til selvtillid, er min erfaring, at noget af det bedste til at få en til at se klarere på sig selv, er at overveje garderobe og stil - måske give sig selv en mindre make over, som jeg også funderede lidt over forleden. Og så er det jo heldigt, at jeg netop nu er i enormt behov for en oprydning i min garderobe. Jeg ved med andre ord godt, hvad resten af i aften og dagen i morgen skal gå med. Min mentale look book består lige nu af fransk elegance, enkle og afslappede silouetter, kjoler-kjoler-kjoler, masser af sort og en anelse grå, hvid, brun, mørkeblå og andre dæmpede farver. Og så selvfølgelig samtlige af Carries outfits i Sex and the City-filmen.

Billede 1 og 2: The Sartorialist, billede 3 og 4: husker ikke, billeder af Carrie fra Sex and the City - The Movie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0