Jeg, en dansk modeblogger

Tusind tak til Maria, som har tilføjet min blog som link under sin kategori "Al magt til danske modeblogs!". Jeg må i den sammenhæng  indrømme, at jeg skammer mig lidt. Jeg læser i dusinvis af svenske modeblogs flere gange om dagen, hver dag, og jeg ærgrer mig sådan over, at der til sammenligning er gabende tomt på den danske modeblogger-scene - og her sidder jeg så; modebloggerske på en svensk blogging-side.
Årsagen er enkel: Jeg ville ikke betale for min blog. Og jeg kan godt lide, at jeg kan inddele mine indlæg i kategorier.

Men jeg ville nu ønske, at jeg kunne gøre det samme fra en dansk adresse.

Kommentarer
Postat av: maria

Det var så lidt med link :) Jeg har heller ikke selv et .dk-domæne, så det skal du skam ikke være flov over. Jeg gider heller ikke bruge penge på et domæne - vil hellere bruge dem på sko :D

/Maria

2008-03-25 @ 17:30:33
URL: http://www.modemedmere.blogspot,com
Postat av: Anne

Maria: Nåh ja, jeg havde ikke rigtig tænkt over, at .com heller ikke er dansk :)

2008-03-25 @ 19:40:04
URL: http://annev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0