Den skønne

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen: Jeg er fuldstændig vild med Helena Christensens stil! Hun formår altid at have den samme "følelse" i sine outfits, ligegyldigt om det er hullede jeans eller lange balkjoler. Jeg ved ikke om man kan putte det på formel, måske har det bare noget med hendes attitude at gøre. Eller også er det fordi, hun altid har en eller anden lille detalje, som forhindrer, at looket kun har én stil. I hvert fald er hun eksempel, der er fuldt ud værdigt til efterlignelse! Her ovenfor ses hun i en trend, der indtil videre mest har slået igennem på den røde løber: transparent.
Billede: Elle UK

Kommentarer
Postat av: silje

Elsker stilen hennes! Den er så laidback, men samtidig superkul.

2008-05-11 @ 17:40:10
URL: http://siljesfashion.com
Postat av: Anne

Ja, det er præcis det, at hun altid er laid back, der gør det så cool. Tænk, om man kunne have en stor balkjole på og alligevel bare se sådan lidt tilfældig ud :)

2008-05-12 @ 10:12:00
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0