Udfordring

Jeg synes altid, det er spændende at sammensætte et outfit (eller flere), så det passer helt perfekt til en bestemt lejlighed. Og nu står jeg faktisk over for lidt af en udfordring. Jeg skal nemlig til fødselsdag i aften, som jeg og min veninde først skal købe ind og derefter lave mad til. Så kommer selve festen, og da jeg skal lave koncert i morgen (som skal forberedes fra klokken et), sover jeg derude. Jeg skal altså have tømmermænds-gearet tøj med også! Og for nemheds skyld vil jeg helst prøve at holde de forskellige outfits i ét, så jeg ikke skal slæbe hele garderoben med. Festen er privat og foregår udelukkende hjemme hos min veninde - altså ingen grund til at tage hensyn til eventuel bytur, når jeg vælger fodtøj. Til gengæld skal vi jo være indendørs hele aftenen (minus sko), og da vi også først skal købe ind, bliver det nok mine lakballerinaer, der (igen igen) er det bedste kompromis. Hvor gerne jeg end ville, er der ligesom ikke så megen grund til at rende rundt i snøresko med 9 cm kilehæl i Bilka, for så at stille dem i entréen, hvor ingen kan se dem. Resten, det vil sige tøjet, svæver stadig lidt i det uvisse. Jeg håber, jeg kan få lagt det endelige resultat op senere... indtil videre er her lidt inspiration til mig selv og andre:

Inspirationen står Karla for, og hele idéen er, at det skal være afslappet og behageligt, men alligevel ikke uden sexappeal (ja, undskyld udtrykket, jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal kalde det) - Karla gør dette ved at vise ben, og benene er nok også min foretrukne kropsdel, når vi snakker "flaunting". Med strømpebukser på denne årstid, forstås.
Jeg må tilbage til skufferne.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Anne.



Jeg vil bare lige sige at jeg elsker din blog. Du skriver rigtig spændende og er ting man kan forholde sig til. Jeg ville ønske at du skrev nogen flere indlæg, for du er super sej.



Ps. Undskyld den klistrende fan-agtige besked (jeg er ikke 8). :)

2008-09-28 @ 09:06:31
Postat av: Anne

Tina: Ejj, tusind tusind tak, altså! Jeg har ikke noget imod klistrende fan-agtige beskeder, det er jo en kæmpe opmuntring til at blive ved :)

2008-09-28 @ 18:46:30
URL: http://annev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0